Van Analyseren tot Digitale Strategie | Ntriga - Digital solutions partner
Ntriga
analyseert
Ntriga
analyseert

Wie wil opvallen 

heeft nood aan een sterke bedrijfsstrategie.

We helpen je propositie te vertalen naar een solide digitale strategie.

Hoe we dat doen?
Dat lees je hieronder.

Analyseren

Bedrijfsdoelstellingen bepalen

Allereerst is het belangrijk om te bepalen waar je onderneming nu staat en waar je de komende jaren naartoe wilt. Tijdens een intake bespreken we je doelstellingen, doelgroep en concurrenten en tegen welke mogelijke uitdagingen je aanloopt. We bespreken onder meer de volgende zaken:

  • Welke doelen wil je op korte en lange termijn bereiken?
  • Wat is het belangrijkste dat gedaan moet worden om die doelen te behalen?
  • Tegen welke mogelijke uitdagingen in de markt loop je daarbij aan?
  • Wie is je doelgroep? Wat is voor hen belangrijk?
  • Waar bevindt je doelgroep zich?

Grondige analyse en onderzoek

De inzichten die we opdoen tijdens de intake nemen we mee tijdens het vervolgonderzoek van je onderneming en sector. We hebben daarbij geen standaardprogramma dat we afdraaien, maar we kijken echt naar je wensen en doelstellingen. Daardoor kunnen we een analyse op maat aanbieden, zodat er geen onnodig onderzoek wordt uitgevoerd en de onderzoeken die we uitvoeren altijd de juiste focus hebben en bijdragen aan je bedrijfsdoelstellingen. Om een idee te geven welke onderzoeken we zoal voor onze klanten uitvoeren, volgen hieronder een aantal voorbeelden van onze aanpak.

Technische analyse

Op basis van jouw wensen gaan onze developers op zoek naar technische oplossingen om je bedrijf een stap vooruit te laten zetten en processen te verbeteren. Dat kan een nieuw klantenportaal zijn, een technische koppeling met CRM- of ERP-systemen of nog iets anders.

Hoe werkt dat juist zo'n analyse?

Marketinganalyse

Bij de marketinganalyse kijken we naar verschillende aspecten van je website en marketing: hoe de huidige marketingmiddelen ingezet worden, wat de resultaten zijn van de huidige marketinginspanningen en waar kansen en mogelijkheden liggen.

Wees voorbereid met een marketingplan!

Een analyse van jouw project
of doelgroep?

Samen resultaten boeken?

Vraag je analyse aan

Conversie-analyse

Een goede gebruikerservaring op je website is bepalend voor het succes van je bedrijf. We analyseren elke stap in de bezoekersfunnel en bekijken waar nog verbetering mogelijk is.

Hoe converteer ik?